بیوگرافی کامل ژیلا صادقی مجری و بازیگر تلویزیون و سینما
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران متولد شد، مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سریال است

تحصیلاتش در رشته گرافیک و از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده است، چند سالی است که در عرصه مجریگری و گویندگی فعالیت دارد، وی همچنین سابقه بازیگری در فیلم و سریال را نیز داشته است

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده پر جمعیت به دنیا آمده، سه خواهر و یک برادر دارد و او فرزند دوم خانواده است

وی از دوران کودکی اش این گونه تعریف می کند:بچه آرامی بودم، وقتی حرفی برای گفتن داشتم می زدم تا جایی که مادرم می گفت قانع ترین بچه اش بودم

از تدریس تا گویندگی

بعد از گرفتن دیپلم به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می کردم سال های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می کردم

همزمان با تدریس در سال 1371 در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم.

همسر ژیلا صادقی

خانم صادقی با همسر الانش همسایه بودند، بعد از چند سال سلام و علیک بهشون پیشنهاد ازدواج داده شد و سال 94 به خاستگاریش رفتند

بعد از گذشت 1 سال در سن 43 43 سالگی، اوایل خرداد سال 95 به طور رسمی با محسن رجبی ازدواج کردند.

محسن رجبی رستوران دار است و ژیلا صادقی قبل از ازدواج به رستوران همسرش می رفت

بیوگرافی شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری

مجریگری

از سال ۱۳۷۷ به عنوان مجری مقابل دوربین برنامه خبر روز شبکه یک سیما ( گروه سیاسی ) رفتم .

شغل دوم

شرکتی داریم که کار صادرات و واردات انجام می دهیم.

سوارکاری تا خطاطی

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است. او به غیر از بهره‌مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌ است.

گفتنی است سوار کاری را از سال ۱۳۸۵ در باشگاه شبنم شروع کرده است و در غواصی مدرک دو ستاره از کشور مالزی دارم .

شروع بازیگری

بازیگری را از سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر شروع کرد و سپس در سال 1383 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد، سریال هزار چشم و فیلم من سالوادور نیستم کارهای شاخص وی میباشد.

همکاران مورد قبول

از آقایان فرزاد حسنی، احسان علیخانی و در نسل سومی ها تلاش و صدای علی ضیاء و از خانم ها مژده لواسانی. به لواسانی خیلی تذکر می دهم و خدا را شکر گوش می کند.

رمز موفقيت

می گوید سال هاست که در عرصه مجریگری و بازیگری فعالیت دارم، در این مدت به مدیرانم ثابت کرده‌ام هیچ‌وقت دچار ممیزی نشده‌ام و خوشحالم مدیران سازمان کاملا به طرز تفکر مجری‌ به نام ژیلا صادقی احترام گذاشته‌ و بها داده‌اند.

من در برنامه‌ام مانتوی نو و آراسته پوشیده‌ام چراکه یک دختر جوان ظاهر شیک را دوست دارد. مردم ژیلا صادقی را همان‌طور که در برنامه‌اش با یک ظاهر آراسته و مقنعه‌ای که با یک پیراهن شومیز زیبای در عرف جامعه می‌بینند، بیرون هم همانگونه است

تا امروز هیچ‌کس به من نگفته خانم صادقی مانتوی قرمز نپوشید، کتانی پای‌تان نکنید، ساعت‌تان را با خط کتانی‌تان هماهنگ نکنید چون من تمام این کارها را انجام داده‌ام اما چون در کارم با تخصص کافی جلو می‌روم، کسی به این چیزها ایرادی نمی‌گیرد پشتم به کسی جز خدا گرم نیست که چنین حرف‌هایی می‌زنم

حضور در دورهمی

مهران مدیری در ویژه برنامه دورهمی جمعه شب بیست و نهم فروردین 99 میزبان خانم ژیلا صادقی بود و با هم صحبت های جالبی رد و بدل کردند

همچنین ببینید: دانلود دورهمی با حضور ژیلا صادقی جمعه 29 فروردین 99

جوایز و افتخارات

سال ۱۳۸۴ جایزه بهترین مجری را برای برنامه باتو ورود آقایان ممنوع شبکه ۳ ، دریافت کردم .

سال ۱۳۸۶ جایزه بهترین مجری را برای برنامه خانه مهر و خونه من ، خونه تو شبکه ۳ ، دریافت کردم .

در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ به عنوان مجری برتر در نظر سنجی مجله هفتگی سروش از مردم و اصحاب رسانه انتخاب شدم .

در سال ۱۳۸۹ برای نخستین بار اجرای اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط یک بانو را بر عهده داشتم .

همچنین در سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری برتر ملی در بخش منابع طبیعی از سوی سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور انتخاب شدم .

اینستاگرام و وبسایت شخصی

با اینکه در اینستاگرام صفخه شخصی دارد اما حتی یک پست هم به اشتراک نذاشته و در بیو پیجش نوشته: اگر قرار باشد روزی به اینستاگرام بیایم اینجا خواهم بود


:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 560

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: